ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ στην Κερατέα! Μην την χάσετε!ΣΗΜΕΡΑ

Σάββατο, 10 Σεπτεμβρίου · 8:30 μ.μ. – 11:30 μ.μ.

ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ «ΘΕΣΠΙΣ» ΕΦΗΒΩΝ ΠΟΥ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 2008 ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΧΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΔΡΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΡΕΙΣ ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΕΣ ΚΩΜΩΔΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΨΑΘΑ:
«Ο ΝΕΥΡΙΚΟΣ ΚΥΡΙΟΣ»
«Η ΓΑΛΑΖΙΑ ΧΕΛΩΝΑ»
«ΟΙ ΤΡΕΛΟΙ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ»
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ:Γιώργος Πετρινόλης ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ:Βάσω Μιχαλακοπούλου ΣΚΗΝΙΚΑ: Τα παιδιά της ομάδας ΚΟΥΣΤΟΥΜΙΑ: Λίνα Κοντογιάννη
… ΠΑΙΖΟΥΝ:
Νικηφόρος Φίλλιπας, Βάσω Μιχαλακοπούλου, Σταμάτης Ρίστος, Γωγώ Ζέππου, Ελένη Δημητρίου, Γιώργος Μανώλης, Ελένη Λιέπουρη, Μαρίνα Κρίκου, Ιωάννα Λιάγκη, Πλουσία Μυλωνά, Αναστασία Σωτηριάδου, Βάλια Μιχάλη, Λίνα Κοντογιάννη, Αργυρώ Βλάχου, Μαρία Λαιμοδέτη, Κατερίνα Μπακαλάκου, Σημέλα Στουραίτη, Ελπίδα Ματσαιδώνη, Κατερίνα Μπούτρη, Ιπποκρατης Λιέπουρης, Ρούλα Στρουραίτη.

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, τα βιβλία μου και συμβουλές για νέους συγγραφείς. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com, vmixael@yahoo.com, ή να συνδεθείτε στο facebook και να αφήσετε μήνυμα στο messenger.

One thought on “ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ στην Κερατέα! Μην την χάσετε!ΣΗΜΕΡΑ”

  1. Η παράσταση είχε μεγάλη επιτυχία. Σε μία κατάμεστη αίθουσα στο Πολιτιστικό Κέντρο Κερατέας οι ηθοποιοί που έλαβαν μέρος καταχειροκροτήθηκαν από τους παρόντες.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.