ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ

Marietta Fafouti and band
«Shine»

18 Σεπτεμβρίου 2014/21:00

Στο «Shine» οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να ακούσουν πολλά τραγούδια από το ακυκλοφόρητο 3ο άλμπουμ, ενώ θα έχουν την τιμητική τους ο 1ος δίσκος της Μαριέττας Φαφούτη «Try a little romance», ο 2ος «Homemade Joy», αλλά και αγαπημένες διασκευές για το πιο φωτεινό πάρτι του καλοκαιριού!

Ευαγγελία Ξυνοπούλου, Εύη Κουρτίδου φωνητικά, κρουστά
Παναγιώτης Ζούγρος φωνητικά, κρουστά, ηλεκτρική κιθάρα
Θοδωρής Ζευκιλής μπάσο
Κώστας Χαλιώτης ντραμς
Γιώργος Ζαρέας τρομπόνι
Ρένος Παπασταύρος πλήκτρα, sampling
Δημήτρης Σιάμπος κιθάρες

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, τα βιβλία μου και συμβουλές για νέους συγγραφείς. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com, vmixael@yahoo.com, ή να συνδεθείτε στο facebook και να αφήσετε μήνυμα στο messenger.