Η Γιορτή της Μουσικής στον Κήπο του Μεγάρου 21 Ιουνίου 2017/20:00 με ελεύθερη είσοδο

Η Γιορτή της Μουσικής στον Κήπο του Μεγάρου
21 Ιουνίου 2017/20:00
με ελεύθερη είσοδο
Στις 21 Ιουνίου στο Μέγαρο, γιορτάζουμε την Ευρωπαϊκή Μέρα της Μουσικής με τρία νεανικά σχήματα και έναν πιανίστα.
Ένα μελωδικό ταξίδι στις μουσικές του κόσμου με τη βραβευμένη Ορχήστρα Κιθαριστών του Δημοτικού Ωδείου Αγίας Βαρβάρας, τον μαέστρο και σολίστ Αλέξανδρο Παπαρίζο και με τη συμμετοχή της μέτζο σοπράνο Μαρίτας Παπαρίζου.
Παιδικά τραγούδια, ύμνοι και παραδοσιακή μουσική απ΄ όλο τον κόσμο, με τη Παιδική Χορωδία Ωδείου Αθηνών Μικροί Μουσικοί.
Ο πιανίστας Χρήστος Μαράντος, υπό την Αιγίδα της Αυστριακής Πρεσβείας, ερμηνεύει έργα Μπετόβεν, Λιστ και Λάουερμαν.
H Ακαδημία Νέων Μουσικών της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών ερμηνεύει τη Σερενάτα για έγχορδα, έργο 48 του Τσαϊκόφσκι.
Η Γιορτή της Μουσικής στον Κήπο του Μεγάρου, με ελεύθερη είσοδο!
περισσότερα…

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.