Οι αεροπορικές εταιρίες δε σέβονται αρκετά τα δικαιώματα των Ευρωπαίων επιβατών

 Έρευνα, που έγινε, σε 6 χώρες (Βέλγιο, Δανία, Γαλλία, Ιταλία, Πορτογαλία και Ισπανία), από τις Ενώσεις Καταναλωτών των χωρών αυτών, δείχνει ότι οι επιβάτες, στην Ευρωπαϊκή Ένωση, σπάνια, λαμβάνουν τις φροντίδες, ή την αποζημίωση, που δικαιούνται, σε περίπτωση καθυστέρησης, ή ακύρωσης πτήσης.

 Το δικαίωμα των επιβατών, για αποζημίωση, σε περίπτωση καθυστέρησης της πτήσης, για περισσότερο από 3 ώρες, ή σε περίπτωση ακύρωσης της πτήσης, γίνεται σεβαστό, μόνον στο 25% των περιπτώσεων. Το δικαίωμα να λάβουν οι επιβάτες δωρεάν φαγητό και ποτό, μετά από καθυστέρηση, μεγαλύτερη των 2 ωρών, ή γιατί η πτήση τους ακυρώθηκε, γίνεται σεβαστό μόνον στο 46% των περιπτώσεων.

 Η Γενική Διευθύντρια της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ενώσεων Καταναλωτών (BEUC), κ. Μονίκ Γκόγιενς, σχολίασε:

«Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας είναι ανησυχητικά, γιατί, παρόλους τους ευρωπαϊκούς κανόνες, που βρίσκονται σε ισχύ, οι αεροπορικές εταιρίες, συχνά, τους παραβλέπουν και οι Εθνικές Αρχές δεν κάνουν τα απαραίτητα βήματα, για την εφαρμογή τους. Τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών εταιριών πρέπει να γίνονται σεβαστά, σε όλες τις περιπτώσεις και όχι μόνον όταν υπάρχει κάποια καταγγελία.

Ζητούμε, από τις αεροπορικές εταιρίες, να δίνουν αποζημίωση, όταν πρέπει και να φροντίζουν τους επιβάτες, σε περίπτωση καθυστέρησης. Οι Εθνικές Αρχές πρέπει να παρακολουθούν τον τομέα αυτό της αγοράς, σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση και να αναλαμβάνουν δράση, εναντίον των εταιριών, που παρανομούν.»

11.273 καταναλωτές πήραν μέρος, στην έρευνα, που κάλυπτε επιβάτες, που είχαν ταξιδέψει τους προηγούμενους 12 μήνες. Η έρευνα διεξήχθη, με γραπτά και διαδικτυακά ερωτηματολόγια. Η έρευνα καλύπτει, επίσης την Αυστραλία και τη Βραζιλία και αποτελεί μέρος μιας διαρκούς εκστρατείας, που διεξάγεται, από μια διεθνή συμμαχία Ενώσεων Καταναλωτών.

 KEPKA – Consumers Protection Centre,
Advertisements

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.