ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου (23 Απριλίου),Εταιρεία Συγγραφέων

  •  
    Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για τον Απρίλιο Μήνα Βιβλίου,
    με επίκεντρο την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου (23 Απριλίου),
    που συνδιοργανώνουν η Εταιρεία Συγγραφέων με την ΕΝΕΛΒΙ
    και το Ελληνικό Τμήμα της ΙΒΒΥ – Κύκλος του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου,
    η Εταιρεία Συγγραφέων σάς προσκαλεί στην εκδήλωση:
    ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ
    160 χρόνια από τον θάνατό του
    Στις 22 Απριλίου 2017 και ώρα 19:30,
    στο Polis Art Café
    (Πεσμαζόγλου 5, Αίθριο τής Στοάς τού Βιβλίου)
    Θα μιλήσουν οι:
    Μαρία Δεληβορριά, συγγραφέας,
    Δημήτρης Κοσμόπουλος, ποιητής & δοκιμιογράφος
    και Παντελής Μπουκάλας, συγγραφέας
    Θα διαβάσει ο ηθοποιός Κώστας Καστανάς
    Χορηγοί της Εταιρείας Συγγραφέων είναι η Βουλή των Ελλήνων, ο ΟΣΔΕΛ, τα
    Ιδρύματα Κώστα & Ελένης Ουράνη και Πέτρου Χάρη της Ακαδημίας Αθηνών, τα
    Ελληνικά Πετρέλαια
Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.

Σχολιάστε

