ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

πρόσκληση
Στις 18 Μαρτίου 2017 το Ελληνικό Κέντρο Τέχνης και
Πολιτισμού διοργανώνει εκδήλωση και σας καλεί να τιμήσουμε
για πρώτη φορά τους ήρωες της Επανάστασης του ΄21 που
εξελέγησαν και πρώτοι δήμαρχοι στα Μεσόγεια.
Στις 6.00 μμ. θα πραγματοποιηθεί Επιμνημόσυνη δέηση στο
σήμα(τάφος) του Μήτρου Μερκούρη που βρίσκεται στον Ι .Ν.
Αναλήψεως Κυρίου Κορωπίου.
Στη συνέχεια στις 7.00 μ.μ. στο Πνευματικό Κέντρο του Ι. Ν.
Αναλήψεως Κυρίου Κορωπίου «Γεώργιος Σ. Σουρλαντζής» ο
εισηγητής Δημήτρης Μακρής ,ερευνητής τοπικής ιστορίας, θα
αναφερθεί στην ίδρυση του Δήμου Αραφήνος ,τη σχέση του με
τους γειτονικούς δήμους Κεκρωπίας- Κρωπίας , Μυρρινούντος,
Σπάτων και Βάρης , στους πρώτους δήμαρχους του δήμου
Αραφήνος που ήταν αγωνιστές του ΄21 με καταγωγή από τα
Μεσόγεια.
Ο εισηγητής Σεραφείμ Κόλλιας, τοπογράφος–μηχανικός-
ερευνητής τοπικής ιστορίας, θα παρουσιάσει τα γεγονότα και τις
μάχες της Επανάστασης που έλαβαν χώρα στα Μεσόγεια καθώς και
τους Κορωπιώτες Αγωνιστές του ΄21.
΄Οσοι φορείς επιθυμούν να καταθέσουν στεφάνι ή λουλούδια να
δηλώσουν συμμετοχή στο vakiousi @ otenet . gr ή στο τηλ.
2106020026-6974380541
Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.