ΝΕΟ ΑΛΠΟΥΜ Μίλτος Πασχαλίδης  –  Κώστας Παρίσσης Ο παλιός μου εαυτός

Mουσική: Γιώργος Σταυριανός – Στίχοι: Μάκης Τσίτας

Στο στούντιο βρίσκεται ο Γιώργος Σταυριανός ετοιμάζοντας το νέο του άλμπουμ που πρόκειται να κυκλοφορήσει από τον Μετρονόμο.
Ακούστε το νέο του τραγούδι «Ο παλιός μου εαυτός» σε στίχους Μάκη Τσίτα που ερμηνεύουν ο Μίλτος Πασχαλίδης με τον Κώστα Παρίσση.

https://www.youtube.com/watch?v=9yTU8eC5qBc

Ο παλιός μου εαυτός

 

Περπατάει σκυφτός

ο παλιός μου εαυτός

τον βαραίνουν τα μη και τα πρέπει.

Τον κοιτάω τρυφερά

του μιλάω αλλά

δεν με ακούει κι ούτε με βλέπει.

Δεν περνάει καλά

κι ονειρεύεται να

δραπετεύσει σε άγνωστους τόπους.

Του ‘χουν τύχει πολλά

κι έχει μία καρδιά

που αγαπάει τους λάθος ανθρώπους.

Ο παλιός μου εαυτός

προσπαθεί συνεχώς

τις σωστές αποφάσεις να πάρει.

Όμως κάθε φορά

κάτι πάει στραβά

κι η ζωή του μπλεγμένο κουβάρι.

Ηχοληψία, μίξη: Κώστας Παρίσσης, Studio Praxis


Τηλ. & Fax: +30 210 7212307
Πτολεμαίων 4 (Πλατεία Προσκόπων), 11635, Αθήνα

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.