ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ 28 Δεκεμβρίου 2016 | Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος > Καλλιθέα – Μοσχάτο

Χριστουγεννιάτικο Γκαλά Όπερας της ΕΛΣ στο Ίδρυμα Σταύρος ΝιάρχοςΗ γιορτινή ατμόσφαιρα των Χριστουγέννων ταιριάζει άριστα με τον λαμπερό, φωτεινό κόσμο της όπερας. Ορισμένες από τις πιο τρυφερές ιστορίες αγάπης, όπως αυτή της Μιμής και του Ροντόλφο στη Λα Μποέμ του Puccini, ξετυλίγονται κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων.

Η Εθνική Λυρική Σκηνή (ΕΛΣ) παρουσιάζει για πρώτη φορά οπερατικές μελωδίες στον εντυπωσιακό χώρο του Φάρου, με ένα χριστουγεννιάτικο Γκαλά Όπερας με τους διακεκριμένους Μονωδούς της, συνοδεία πιάνου. Οι άριες και τα ντουέτα από διάσημες όπερες θα συναντήσουν τη φωτισμένη χριστουγεννιάτικη Αθήνα.

Συμμετέχουν οι Μονωδοί της ΕΛΣ:
Βασιλική Καραγιάννη, Έλενα Κελεσίδη, Αντώνης Κορωναίος, Πέτρος Μαγουλάς, Μαρία Μητσοπούλου, Μαρισία Παπαλεξίου, Διονύσης Σούρμπης, Γιάννης Χριστόπουλος

Πιάνο: Σοφία Ταμβακοπούλου

Που και πότε

Διεύθυνση: Ευριπίδου και Λ.Συγγρού

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2016, ώρες: 20:00

Εισιτήρια

Είσοδος Ελεύθερη
Για να εξασφαλιστεί η βέλτιστη συμμετοχή, θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.