Χριστουγεννιάτικη συναυλία εκκλησιαστικού οργάνου 26 Δεκεμβρίου 2016

Χριστουγεννιάτικη συναυλία εκκλησιαστικού οργάνου
26 Δεκεμβρίου 2016
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ

Στο εκκλησιαστικό όργανο του Μεγάρου, που αποτελεί σημείο αναφοράς στον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό της Αίθουσας Χρήστος Λαμπράκης, η Ουρανία Γκάσιου ερμηνεύει θρησκευτικά έργα των Μπαχ, Μότσαρτ, Χαίντελ, Μεσσιάν και χαρμόσυνη μουσική των Χριστουγέννων, ενώ ο γιορταστικός ήχος της τρομπέτας διαλαλεί το μεγάλο μήνυμα των ημερών.

– Έργα J.S. Bach, Th. Dubois, J. Bonnet, O. Messiaen, G. Martini, W.A. Mozart, Cl. Balbastre, A. Hollins, Π.Ι. Τσαϊκόφσκι, G.F. Handel

Ουρανία Γκάσιου εκκλησιαστικό όργανο
Δημήτρης Γκόγκας τρομπέτα

Το εκκλησιαστικό όργανο του Μεγάρου Μουσικής είναι κατασκευασμένο από τον φημισμένο γερμανικό οίκο Johannes Klais Orgelbau και συνδυάζει την παραδοσιακή τεχνική κατασκευής (που έχει τις ρίζες της στον 13ο αιώνα) με σπουδαία σύγχρονη τεχνολογία, έτσι ώστε να καλύπτει τις απαιτήσεις όλων των μουσικών εποχών. 

περισσότερα…
Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.