«ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ» ΜΕ ΤΗ ΣΟΠΡΑΝΟ ΜΑΡΑ ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΕΣΤΡΟ ΓΙΩΡΓΟ ΝΙΑΡΧΟ (ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ)

21 Δεκεμβρίου 2016 | Δημαρχείο Παπάγου-Χολαργού > Χολαργός – Παπάγου

Χαρούμενα Χριστούγεννα με τη σοπράνο Μάρα Θρασυβουλίδου και τον μαέστρο Γιώργο ΝιάρχοΣτο πλαίσιο των χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων του 2016 ο Δήμος Παπάγου-Χολαργού σε συνεργασία με τους καταξιωμένους και δημοφιλείς καλλιτέχνες την υψίφωνο Μάρα Θρασυβουλίδου και τον μαέστρο Γιώργο Νιάρχο στο πιάνο, παρουσιάζουν μια ξεχωριστή συναυλία που θα πραγματοποιηθεί στις 21/12/2016 στο αμφιθέατρο Μίκης Θεοδωράκης του Δημαρχείου Παπάγου – Χολαργού ημέρα Τετάρτη και ώρα 20.00 με τίτλο ‘Χαρούμενα Χριστούγεννα».

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει χριστουγεννιάτικα τραγούδια και μελωδίες σε 5 γλώσσες σε μουσική επεξεργασία του μαέστρου Γιώργου Νιάρχου, άριες κλασσικών συνθετών (Bach,Gounod,Mozart), αποσπάσματα από αγαπημένα μιούζικαλ και κινηματογραφικές επιτυχίες του Χόλυγουντ όπως «My Fair Lady», «West Side Story», «The Sound Of Music», ένα ανθολόγιο από τη Βιεννέζικη Οπερέτα ( «Εύθυμη Χήρα»), και την όπερα «Giuditta» αλλά και αγαπημένα ελληνικά τραγούδια του μεσοπολέμου.

Που και πότε

Διεύθυνση: Λεωφόρος Περικλέους 55 Τηλέφωνο: 2106521245

Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016, ώρες: 20:00

Εισιτήρια

Είσοδος ελεύθερη.

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.