«ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ» & «Η ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΠ’ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ» (ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ)

16 Δεκεμβρίου 2016 | Βρυσάκι, Χώρος Τέχνης Και Δράσης > Θησείο – Μοναστηράκι

Εγώ από τα μάτια του άλλου & Η σχέση μου μαζί σου απ' τα μάτια του άλλουΜε την ολοκλήρωση του Α΄ κύκλου μαθημάτων του προγράμματος «Αλληλεγγύη», τα τμήματα του θεατρικού παιχνιδιού και της δημιουργικής γραφής παρουσιάζουν ένα δείγμα της δουλειάς του πλαισιώνοντας με τη σειρά τους τον θεματικό κύκλο «Ραντεβού με τον Άλλον». Οι δύο performances που θα λάβουν χώρα είναι οι ακόλουθες:

«Εγώ από τα μάτια του άλλου»
Η Ομάδα που συμμετείχε στο Μάθημα του «Θεατρικού Παιχνιδιού» στο Βρυσάκι θα παρουσιάσει σε μια σύντομη performance τον εαυτό της μέσα από τα μάτια των άλλων. Οι άλλοι είμαστε εμείς, ξεχωριστοί μα τόσο όμοιοι.
Συντονίστριες: Μιράντα Παύλου και Μαριλού Χρυσοχοϊδου

«Η σχέση μου μαζί σου απ’ τα μάτια του άλλου»
Η Ομάδα που συμμετείχε στο Μάθημα «Δημιουργικής Γραφής» στο Βρυσάκι θα παρουσιάσει τις σχέσεις της από τα μάτια του άλλου μέσω της δουλειάς της. Εγώ και εσύ από τα μάτια του άλλου.
Συντονίστρια: Μαριλού Χρυσοχοϊδου

Που και πότε

Διεύθυνση: Βρυσακίου 17 Τηλέφωνο: 210 3210179

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016, ώρες: 19:00

Εισιτήρια

Είσοδος ελεύθερη.

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.