Συναυλία βυζαντινής μουσικής στο Μέγαρο στις 14 Οκτωβρίου (δωρεάν είσοδος)

Μια συναυλία βυζαντινής μουσικής στο Μέγαρο στις 14 Οκτωβρίου στις 21.00.
Δοξολογικοί ύμνοι  σπάνιας ομορφιάς, αφιερωμένοι στα αγγελικά τάγματα, από τουςΜαΐστορες της Ψαλτικής Τέχνης και το Χορό Ψαλτών του Πατριαρχείου Ρουμανίας «Θρόνος».
Μια συνεργασία του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών με το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών, με την ευκαιρία των 20 χρόνων από την ίδρυση του Τμήματος.

Χορός Ψαλτών «Οι Μαΐστορες της Ψαλτικής Τέχνης» 
Χοράρχης: Αχιλλεύς Γ. Χαλδαιάκης 
Χορός Ψαλτών του Πατριαρχείου Ρουμανίας «Θρόνος» 
Χοράρχης: Αρχιδιάκονος Mihail Bucă

16:00 – 20:00
Θα προηγηθεί Βυζαντινομουσικολογική ημερίδα με θέμα
«Το Παναρμόνιο του Κ. Α. Ψάχου»
Είσοδος ελεύθερη με δελτία προτεραιότητας.
Η διανομή των δελτίων αρχίζει στις 2 μ.μ.

περισσότερα…

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, τα βιβλία μου και συμβουλές για νέους συγγραφείς. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com, vmixael@yahoo.com, ή να συνδεθείτε στο facebook και να αφήσετε μήνυμα στο messenger.