Πανσέληνος Αυγούστου: Ελεύθερη είσοδος σε 116 αρχαιολογικούς χώρους

575733-merh_panselino-600_220299_3H1F25

Εκδηλώσεις, με ελεύθερη είσοδο, για την αυγουστιάτικη πανσέληνο διοργανώνει και φέτος το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, σε 116 αρχαιολογικούς χώρους, μνημεία και μουσεία σε όλη την Ελλάδα.

Οι εκδηλώσεις, οι οποίες περιλαμβάνουν μουσική, χορό, θέατρο, εικαστικές εκθέσεις, προβολές ταινιών, βραδιές ποίησης κ.ά., θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη, 18 Αυγούστου, ημέρα της πανσελήνου, αλλά και στις 17, 19, 20 και 21 Αυγούστου.

Ο υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Αριστείδης Μπαλτάς, εκφράζει τις ευχαριστίες του προς τις υπηρεσίες του υπουργείου και ιδιαίτερα προς το φυλακτικό προσωπικό για την υποστήριξή του στην πραγματοποίηση των εκδηλώσεων, τις οποίες κάθε χρόνο το κοινό αγκαλιάζει με τη μεγάλη συμμετοχή του.

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.