Αναβίωση παραδοσιακού γλεντιού στην Πλατεία Μπιζάνι ΔΗΜΟΣ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ Δωρεάν Πρόσκληση

Στίς 29 Ιουλίου 2016 και ώρα 9 μ.μ. στην Πλατεία Μπιζάνι παραδοσιακό γλέντι.  Είσοδος ελεύθερη

 

Η  «ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ» με την στήριξη του Ν.Π.Δ.Δ. «ΘΟΡΙΚΟΣ» και του Δήμου Λαυρεωτικής διοργανώνει συναυλία παραδοσιακής μουσικής και γλέντι στην πλατεία Μπιζάνι, την Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016 και ώρα 9 μ.μ.

Στη συναυλία συμμετέχουν οι Νίκος και Γιασεμή Σαραγούδα οι οποίοι θα τιμηθούν για την πολύχρονη προσφορά τους στην παραδοσιακή μουσική.

Η συναυλία θα πλαισιωθεί από πενταμελής ορχήστρα λαϊκής και παραδοσιακής μουσικής η οποία αποτελείται από τους Μαρίνα Μανωλάκου (τραγούδι), Αντώνης Καλιούρης (κλαρίνο), Βασίλης Αθανασιάς (βιολί), Δημήτρης Ράπτης (λαούτο & τραγούδι) και Βασίλης Οικονόμου (κρουστά).

Στην εκδήλωση συμμετέχουν οι Λαογραφικοί και Χορευτικοί Σύλλογοι της Κερατέας:

  • Λαογραφικός Σύλλογος “Απόλλων”
  • Λύκειο των Ελληνίδων
  • Πολιτιστικός & Λαογραφικός Σύλλογος “Ηγέχορος”
  • Πρωτοβουλία  Γυναικών «Η Μνησιμάχη»

σε μια κοινή προσπάθεια να αναβιώσουμε για δεύτερη φορά  και να κάνουμε θεσμό ένα παραδοσιακό γλέντι στην πρώτη πλατεία του χωριού μας όπως συνηθιζόταν παλιότερα.

Η είσοδος είναι ελεύθερη.

ΔΗΜΟΣ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.