Αλλαγές στα capital controls με σταδιακή χαλάρωση

Το «πράσινο φως»  για σταδιακή χαλάρωση των capital controls απαντώντας θετικά στην πρόταση που απέστειλε χθες η Τράπεζα της Ελλάδας, περιμένει η η ελληνική πλευρά από τους θεσμούς.

Η ελληνική πλευρά προτείνει επτά βήματα για την χαλάρωση των κεφαλαιακών ελέγχων στις τράπεζες, με στόχο να βοηθηθούν κυρίως οι επιχειρηματίες. Αν η ΤτΕ πάρει το «οκ», τότε θα υπάρχει η δυνατότητα ανάληψης 840 ευρώ ανά 15 μέρες. Αν δηλαδή κάποιος δεν πάρει τη μια εβδομάδα το ποσό των 420 ευρώ (που ισχύει σήμερα) να μπορεί να πάρει την επόμενη 840 ευρώ.

Το όριο ανάληψης δηλαδή δεν αλλάζει, από τα 60 ευρώ την ημέρα, όριο που θεσπίστηκε από την πρώτη μέρα επιβολής των capital controls, ωστόσο αλλάζει ο τρόπος ανάληψης.

Δημοσιεύθηκε στα newsbeast

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.