ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΧΟΡΩΔΙΩΝ ΓΙΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ ΔΕΛΤΑ

04 Ιουνίου 2016  Πλατεία Πηνελόπης Δέλτα  Χαλάνδρι – Ψυχικό
Φεστιβάλ Χορωδιών για φιλανθρωπικό σκοπό στην πλατεία Πηνελόπης Δέλτα«Φεστιβάλ Χορωδιών» διοργανώνει, το Σάββατο 4 Ιουνίου 2016, στις 20.00, η Λέσχη Φιλίας Ελληνορώσων του δήμου Αθηναίων, στην πλατεία Πηνελόπης Δέλτα, περιοχή Ελληνορώσων.

Συμμετέχουν: η χορωδία του Δ. Χαλανδρίου, η χορωδία της ΛΕΦΙ Ελληνορώσων, η χορωδία παραδοσιακής μουσικής «Δόμνα Σαμίου» και τα μαθητικά σύνολα ελληνικής μουσικής του Ωδείου Αθηνών.

Σκοπός του Φεστιβάλ είναι η στήριξη των συμπολιτών μας που έχουν ανάγκη.

Θα γίνει συλλογή από τρόφιμα μακράς διάρκειας ή φάρμακα που θα διατεθούν στο Κέντρο Υποδοχής Αλληλεγγύης του Δ.Α.

Διεύθυνση: Πλατεία Πηνελόπης Δέλτα

Σάββατο 04 Ιουνίου 2016, ώρες: 20:00

Είσοδος δωρεάν

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.