ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ

Φιλαρμονική Ορχήστρα της Γαλλικής Ραδιοφωνίας – Λεωνίδας Καβάκος


12 Μαΐου 2016
Μια μοναδική συναυλία  με τον Λεωνίδα Καβάκο να  διευθύνει την κορυφαία ορχήστρα, ενώ ερμηνεύει ως σολίστ το περίφημο Τρίτο κοντσέρτο για βιολί του Μότσαρτ.
περισσότερα…

Εμείς κι ο κόσμος VIΙ


6 Μαΐου  2016
Συναυλίες της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών
περισσότερα…

MET HD LIVE
Richard Strauss: Ηλέκτρα


7 Μαΐου  2016
Μαγνητοσκοπημένη μετάδοση από τη Metropolitan Opera της Νέας Υόρκης
περισσότερα…

Εργαστήριο Σύνθεσης
«Νέοι έλληνες δημιουργοί σήμερα»


9 Μαΐου  2016
Ελληνικό Συγκρότημα Σύγχρονης Μουσικής
Μουσική διεύθυνση: Ιάκωβος Κονιτόπουλος
περισσότερα…

ΟΠΕΡΑ
Ν. Zingarelli: Ρωμαίος και Ιουλιέττα


9 Μαΐου  2016
Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής σε όργανα εποχής
Μουσική διεύθυνση Γιώργος Πέτρου
Σε συναυλιακή μορφή
Με ελληνικούς υπέρτιτλους
περισσότερα…

Γνωστοί και άγνωστοι θησαυροί IV


13 Μαΐου  2016
Συναυλίες της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών
περισσότερα…

Εμείς κι ο κόσμος VIIΙ


20 Μαΐου  2016
Συναυλίες της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών
περισσότερα…

Οι τέσσερις ορχηστρικές
σουίτες του Μπαχ


30 Μαΐου  2016
Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής σε όργανα εποχής
Μουσική διεύθυνση Γιώργος Πέτρου
περισσότερα…

6/5, 19:00
Etienne Balibar: Η ιδέα της επανάστασης χτες, σήμερα και αύριο

7 & 30/5, 18:00
Μαρία Ευθυμίου: Δεκαεννέα μικρά μαθήματα για έναν Μεγάλο Κόσμο

11/5, 19:00
Judith Butler: Σώματα που έχουν ακόμη σημασία

12/4, 19:00
Ευθανασία: το δικαίωμα στο θάνατο;

13/5, 19:00
Dominique Fernandez: Μεσόγειος: πλούτος και κίνδυνοι ενός πολιτισμού διασταυρώσεων

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.