ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΧΟΡΩΔΙΑΣ ΚΕΡΑΤΕΑΣ

Για τα neaonline και την Δημοτική Χορωδία Βάλια Μιχαήλ
https://neaonlinedotcom1.wordpress.com
Μεγάλη επιτυχία είχε η εκδήλωση της Δημοτικής Χορωδίας Κερατέας «ΤΣΑΙ» στην αίθουσα του ισογείου του ΚΑΠΗ στην Κερατέα (δωρεά του ευεργέτη κου Κ. Πρίφτη) την Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2016 και ώρα 6.00 μ.μ. 100_8219Η καλλιτεχνική οργάνωση ήταν του μαέστρου κου Αναστάσιου Λαζάρου, σε ένα ειδικό πρόγραμμα με την φιλική συμμετοχή του τραγουδιστή Τάκη Κωνσταντακόπουλου και του Θύμιου Στουραίτη που τον συνόδεψε με το Μπουζούκι του.100_8221

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ο Πρόεδρος της Χορωδίας κος Βασίλειος Στουραίτης ευχαρίστησε όλους τους επίσημους προσκεκλημένους που τίμησαν με την παρουσία τους την χαρούμενη αυτή εκδήλωση, που κατά την διάρκεια της όλοι μαζί τραγούδησαν και συνόδεψαν τον Μαέστρο σε γνωστά τραγούδια της παρέας.
Παρόντες ήταν ο Αντιδήμαρχος Λαυρεωτικής κος Αντωνίου Αναστάσιος, ο Πρόεδρος του Ν.Π.Δ.Δ. Νομικού Προσώπου Θορικού κος Αντώνιος Μακρυωνίτης, ο Αντιπρόεδρος του Ν.Π.Δ.Δ. και Πρόεδρος της Χρυσής Τομής Κερατέας, κος Παπαθανασίου Σταμάτης, η Αντιπρόεδρος Κεφάλου και Δημοτική Σύμβουλος κα Σοφία Λινάρδου, η Δημοτική Σύμβουλος κα Φρόσω Σίνη, ο Πρόεδρος του ΚΑΠΗ κος Γιώργος Σκλέπας και η κα Ελένη Δόγκα Τοπική ευεργέτιδα της Κερατέας.
Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης ο Πρόεδρος της Χορωδίας ανακοίνωσε την επίσημη ανακήρυξη της Κας Δόγκα, που πάντοτε παρακολουθεί τις συναυλίες της Χορωδίας, σαν επίτιμο μέλος της Δημοτικής Χορωδίας. Ο Πρόεδρος του Πολιτιστικού κος Μακρυωνίτης της παρέδωσε αναμνηστική πλακέτα, αναμνηστικό δίπλωμα και ταυτότητα μέλους. 100_8235
Την Χορωδία τιμά πάντοτε με την παρουσία του ο ιδρυτής της, καταξιωμένος Μαέστρος κος Ανδρέας Λαζάρου. Ο Δήμαρχος Λαυρεωτικής κος Δημήτριος Λουκάς έστειλε τους χαιρετισμούς του για την επιτυχία της εκδήλωσης διότι είχε άλλες υποχρεώσεις.100_8227100_8239100_8258100_8254100_8260

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.