ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015 στο ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

15 & 16/11 Budapest Festival Orchestra – Iván Fischer

O βραβευμένος μαέστρος Ιβάν Φίσερ και η περίφημη Ορχήστρα του Φεστιβάλ της Βουδαπέστης έρχονται στο Μέγαρο για δύο συναυλίες με έργα Μπετόβεν, Μπραμς,Προκόφιεφ και Στραβίνσκι.
Στις 15 Νοεμβρίου, o Δημήτρης Σγούρος ερμηνεύει το Πρώτο κοντσέρτο του Μπραμς,  και στις 16 Νοεμβρίου ο Τόμας Τσέετμαϊρ ερμηνεύει το Δεύτερο κοντσέρτο για βιολί του Προκόφιεφ.
περισσότερα…
«Στοιχεία δημιουργίας πιθανών αριστουργημάτων»


6 Νοεμβρίου 2015 έως 10 Ιανουαρίου 2016
Έκθεση του Κώστα Τσόκλη – αφιέρωμα για τα 85 χρόνια του.
περισσότερα…

Πιερ Μπωμαρσαί: Ο γάμος του Φίγκαρο


Τετάρτη – Κυριακή
Το ανατρεπτικό αριστούργημα του Πιερ Μπωμαρσαί για δεύτερη χρονιά σε σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού.
περισσότερα…

Ο γύρος του κόσμου σε 80 μέρες


Κάθε Σαββατοκύριακο
Καθημερινές παραστάσεις για σχολεία
Για δεύτερη χρονιά η συναρπαστική μουσικοθεατρική παράσταση για μικρούς και μεγάλους σε σκηνοθεσία Τατιάνας Λύγαρη.
περισσότερα…

«Ηχο-Γραφίζοντας»


8 Νοεμβρίου 2015 έως 3 Απριλίου 2016
Παιδικό εργαστήρι μουσικής και εικαστικών για παιδιά 6 έως 9 ετών.
περισσότερα…

The Bolshoi Ballet Live from Moscow: “Jewels”


8 Νοεμβρίου 2015
Μαγνητοσκοπημένη αναμετάδοση από τη Μόσχα.
περισσότερα…

MET HD LIVE/Alban Berg: Lulu


22 Νοεμβρίου 2015
Μαγνητοσκοπημένη αναμετάδοση από τη Metropolitan Opera της Νέας Υόρκης.
περισσότερα…

Μια Σουμπερτιάδα με την Καμεράτα σε όργανα εποχής


24 Νοεμβρίου 2015
Η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής με όργανα εποχής, σ’ ένα αφιέρωμα στον Φραντς Σούμπερτ, έναν από τους πιο αντιπροσωπευτικούς συνθέτες του Ρομαντισμού.
περισσότερα…

Ουρανία Γκάσιου «Το ρομαντικό εκκλησιαστικό όργανο»


30 Νοεμβρίου 2015
Η Ουρανία Γκάσιου, η βραβευμένη οργανίστα του Μεγάρου, θα μας ταξιδέψει στην άγνωστη ρομαντική πλευρά του εκκλησιαστικού οργάνου.
περισσότερα…

2,9,16,23,30/11, 18:00
«Δεκαεννέα μικρά μαθήματα για έναν Μεγάλο Κόσμο» Κύκλος μαθημάτων
5/11, 19:00
«Ζωδιακός κύκλος» Διάλεξη

6/11, 20:30
«Στοιχεία δημιουργίας πιθανών αριστουργημάτων»
Τιμητική βραδιά-Aφιέρωμα για τα 85 χρόνια ζωής και δημιουργίας του Κώστα Τσόκλη

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.