Η λύση για τις οφειλές των καταναλωτών

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. μπορεί να βοηθήσει τους καταναλωτές, που αδυνατούν να αποπληρώσουν τις οφειλές τους. Καλεί, λοιπόν, όλους αυτούς, που οφείλουν και δυσκολεύονται να ανταποκριθούν, στις δόσεις, να επισκεφτούν τα γραφεία του ΚΕ.Π.ΚΑ., Βας. Ηρακλείου 32, 6ος όροφος, από Δευτέρα έως Παρασκευή και από τις 9:00 έως τις 14:30, τηλέφωνα επικοινωνίας 2310233333 και 2310269449.

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. ενημερώνει τους καταναλωτές ότι υπάρχει νομοθεσία που μπορεί να τους στηρίξει και να τους βοηθήσει να βγουν, από τη δυσμενή θέση, που βρίσκονται:

  • Νόμος 3869/2010
  • Νόμος 4224/2013
  • Πράξη Τράπεζας της Ελλάδος 42/2014
  • Κώδικας Δεοντολογίας Τραπεζών

Ποιο μέτρο, όμως, ποιος νόμος είναι κατάλληλος, για κάθε καταναλωτή, αφού κάθε περίπτωση, είναι ξεχωριστή; Το ΚΕ.Π.ΚΑ. μπορεί να βοηθήσει τον κάθε καταναλωτή, να βρει τη λύση, που είναι κατάλληλη και θα τον ωφελήσει. Ας έρθει, λοιπόν, στο ΚΕ.Π.ΚΑ. να συζητήσει με τους ειδικούς και να αποφασίσουν μαζί, πως θα βγει από το αδιέξοδο των χρεών.

KEPKA – Consumers Protection Centre,

Phone: +302310233333 – Fax: +302310242211,

Advertisements

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.