Ο Δήμος Λαυρεωτικής και το Μουσείον της Πόλεως των Αθηνών τιμούν τα 150 Χρόνια του Νεώτερου Λαυρίου.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 

Ο Δήμος Λαυρεωτικής και το Μουσείον της Πόλεως των Αθηνών -Ίδρυμα Βούρου -Ευταξία έχουν την τιμή να σας προσκαλέσουν στην εκδήλωση για την Πόλη της Λαυρεωτικής στο πλαίσιο εορτασμού των 150 Χρόνων από την ίδρυση του Νεώτερου Λαυρίου 

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Μουσείο της Πόλεως των Αθηνών 

την Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015 και ώρα 18:30 

Ίδρυμα Βούρου – Ευταξία 
Ι. Παπαρρηγοπούλου 7 Πλατεία Κλαυθμώνος Αθήνα 

Στην εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί ομιλία του
Πανοσιολογιώτατου Αρχιμανδρίτη Κωνσταντίνου Α. Συρίγου
με θέμα
«Το Λαύριο: Από τα Έγκατα της γης στις σελίδες της Ιστορίας» 

θα ακολουθήσει

Συναυλία της Ανδρικής Χορωδίας Λαυρίου υπό την διεύθυνση του
Μαέστρου κ. Θόδωρου Γ. Λεμπέση 

Χορωδία Ανδρών Λαυρίου

ΧΟΡΩΔΙΑ ΑΝΔΡΩΝ ΛΑΥΡΙΟΥ-ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΟΛΕΩΣ ΑΘΗΝΩΝ


Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.