Αγιασμός στην Δημοτική Χορωδία Κερατέας 2015-2016 (Λαυρεωτική)

Για τα neaonline και την Δημοτική Χορωδία Βάλια Μιχαήλ

https://neaonlinedotcom1.wordpress.com

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΚΕΡΑΤΕΑΣ ΑΓΙΑΣΜΟΣ 9/2015 ΦΩΤΟΓ.ΒΑΛΙΑ ΜΙΧΑΗΛ neaonline
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΚΕΡΑΤΕΑΣ ΑΓΙΑΣΜΟΣ 9/2015 ΦΩΤΟΓ.ΒΑΛΙΑ ΜΙΧΑΗΛ neaonline
ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΚΕΡΑΤΕΑΣ 9/2015 ΦΩΤΟΓΡ. ΒΑΛΙΑ ΜΙΧΑΗΛ
ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΚΕΡΑΤΕΑΣ 9/2015 ΦΩΤΟΓΡ. ΒΑΛΙΑ ΜΙΧΑΗΛ

100_7831

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΚΕΑΡΑΤΕΑΣ ΑΓΙΑΣΜΟΣ 9/2015 ΦΩΤ.ΒΑΛΙΑ ΜΙΧΑΗΛ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΚΕΑΡΑΤΕΑΣ ΑΓΙΑΣΜΟΣ 9/2015 ΦΩΤ.ΒΑΛΙΑ ΜΙΧΑΗΛ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΚΕΡΑΤΕΑΣ ΑΓΙΑΣΜΟΣ 9/2015 ΦΩΤ.ΒΑΛΙΑ ΜΙΧΑΗΛ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΚΕΡΑΤΕΑΣ ΑΓΙΑΣΜΟΣ 9/2015 ΦΩΤ.ΒΑΛΙΑ ΜΙΧΑΗΛ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΚΕΡΑΤΕΑΣ ΑΓΙΑΣΜΟΣ 9/2015 ΦΩΤ.ΒΑΛΙΑ ΜΙΧΑΗΛ neaonline
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΚΕΡΑΤΕΑΣ ΑΓΙΑΣΜΟΣ 9/2015 ΦΩΤ.ΒΑΛΙΑ ΜΙΧΑΗΛ neaonline

Η Χορωδία της Δημοτικής Ενότητας Κερατέας πραγματοποίησε το απόγευμα της Δευτέρας 21/9/2015-16 αγιασμό στην αίθουσα της Χορωδίας στην Κερατέα για την έναρξη της νέας Χορωδιακής Χρονιάς.

Τον αγιασμό τέλεσε ο Πάτερ Αναστάσιος, εφημέριος του Ναού Αγίου Δημητρίου.

Χαιρετισμό απεύθυναν ο Δήμαρχος Λαυρεωτικής κος Δημήτριος Λουκάς που τίμησε την Χορωδία με την παρουσία του και ευχήθηκε τα καλύτερα για την νέα Χορωδιακή Χρονιά.

Στον Αγιασμό παρευρέθηκε επίσης ο μαέστρος και ιδρυτής της Χορωδίας κος Ανδρέας Λαζάρου που αντάλλαξε  ευχές με τον Δήμαρχο, τον Πρόεδρο της Χορωδίας κο Βασίλη Στουραίτη και όλους  τους συντελεστές της Χορωδίας..

Η αίθουσα της Χορωδίας ζωντάνεψε για άλλη μια χρονιά με την παρουσία των Συντελεστών της και του Μαέστρου και Καλλιτεχνικού Διευθυντή κου Αναστάσιου Λαζάρου, που υπόσχονται ένα πολύ αναβαθμισμένο πρόγραμμα στην φετινή συναυλία, γεμάτο εκπλήξεις.

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.