ΕΚΛΟΓΕΣ 2015

Σήμερα Κυριακή 20/9/2015 οι κάλπες άνοιξαν από τις 7 π.μ. και περιμένουν όλους τους πολίτες να επιλέξουν Κυβέρνηση. Θα κλείσουν στις 7μ.μ. Θα υπάρχουν exit polls για την πρώτη εκτίμηση.

Τα πρώτα  αποτελέσματα αναμένονται μετά τις 9μ.μ.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι η αποχή από την ψήφο θα δείξει άλλη μια φορά  την απογοήτευση των ψηφοφόρων και ιδιαίτερα της νεολαίας που μαστίζεται από την ανεργία.Οι συνταξιούχοι θα ανεβοκατεβαίνουν τις σκάλες των σχολείων αγκομαχώντας απελπισμένα από τις συνεχόμενες περικοπές.

Αυτή η αποχή είναι στην πραγματικότητα η ένδειξη ότι η ελπίδα χάνεται όλο και περισσότερο, η πίστη για ένα καλύτερο  μέλλον είναι θολή.

Οι αρχηγοί των κομμάτων υπόσχονται…υπόσχονται… αλλά ποιο κόμμα τελικά  μπορεί να ανατρέψει την μη ανατρέψιμη οικονομική καταστροφή;

Τελικά αυτοί που θα πάρουν την σκυτάλη της Κυβέρνησης δεν θα είναι κερδισμένοι διότι οι ευθύνες που καλούνται να αναλάβουν  θα είναι τόσο δύσκολες που η χαρά για την νίκη τους θα είναι μόνο για μια νύχτα!

Καμία ψήφος χαμένη, με σκέψη σοβαρή, ας πάμε και αυτή την φορά στα εκλογικά μας κέντρα μήπως και αλλάξει κάτι, μήπως και κάποιος πολιτικός σκεφτεί κανένα μαγικό τρόπο να εξαφανίσει το χρέος της Ελλάδας.

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.