LIVE EIKONA: Στις επιτροπές της Βουλής το κείμενο του 3ου μνημονίου. Το απόγευμα η συνεδρίαση της Ολομέλειας

http://parltv.live.grnet.gr/parliament/light.html

Ξεκίνησαν οι συζητήσεις των αρμοδίων Επιτροπών στη Βουλή για το σχέδιο νόμου σχετικά με το κείμενο της συμφωνίας στην όποια κατέληξε η ελληνική κυβέρνηση με τους εταίρους. Παρακολουθήστε ζωντανά

Ξεκίνησε λίγο πριν τις 11:00 η κοινή συνεδρίαση των συναρμόδιων επιτροπών της Βουλής, με θέμα το κείμενο της συμφωνίας με τους δανειστές και τα μέτρα που περιλαμβάνονται σε αυτό. Με το ζήτημα, αν θα ακολουθηθεί η διαδικασία του κατεπείγοντος, ξεκίνησε  η συνεδρίαση. Τελικά, κατά πλειοψηφία αποφασίστηκε να ακολουθηθεί η διαδικασία του κατεπείγοντος.

Την ανάγκη να ακολουθηθεί η διαδικασία του κατεπείγοντος επισήμανε ο υπουργός Οικονομικών, Ευκλείδης Τσακαλώτος προκειμένου, αύριο, με μια συμφωνία και στο Eurogroup, να αποφευχθεί ένα δάνειο – γέφυρα, αλλά να υπάρξει μια κανονική συμφωνία.

Υπέρ της διαδικασίας τοποθετήθηκαν ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ, Μάκης Μπαλαούρας, ο εισηγητής της ΝΔ, Κωστής Χατζηδάκης και οι ειδικοί αγορητές Χάρης Θεοχάρης (Ποτάμι), Δημήτρης Καμμένος (ΑΝ.ΕΛ.) και Γιάννης Κουτσούκος (ΠΑΣΟΚ).

Παρωδία που προσβάλει το ρόλο του Κοινοβουλίου χαρακτήρισε την όλη διαδικασία ο ειδικός αγορητής της Χρυσής Αυγής, Αρτέμης Ματθαιόπουλος και τάχθηκε κατά του κατεπείγοντος. Κατά τάχθηκε και ο ειδικός αγορητής του ΚΚΕ, Νίκος Καραθανασόπουλος

Το άνοιγμα της Βουλής, προκειμένου να συζητηθεί το σχέδιο νόμου με το κείμενο της συμφωνίας στην όποια κατέληξε η ελληνική κυβέρνηση με τους εταίρους της χώρας, αποφάσισε χτες η Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής οποία συνεδρίασε για πρώτη φορά δημόσια.

Ειδικότερα, η Διάσκεψη των προέδρων αποφάσισε κατά πλειοψηφία το άνοιγμα της Βουλής, ενώ καταψήφισε ο αντιπρόεδρος της Βουλής και βουλευτής του ΚΚΕ, Γιώργος Λαμπρούλης, σημειώνοντας ότι «ψηφίζω κατά προκειμένου να μη συζητηθεί το τρίτο μνημόνιο».

Στο σημείο αυτό η πρόεδρος της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου διευκρίνισε ότι «η θετική ψήφος μου (σ.σ. για το άνοιγμα της Βουλής) δεν είναι για συζητηθεί στο άψε-σβήσε το νομοσχέδιο και να ψηφιστεί με διαδικασίες fast-track».

Εξάλλου, η Διάσκεψη των προέδρων αποφάσισε ομόφωνα – μετά από εισήγηση της προέδρου της Βουλής – οι συνεδριάσεις της Διάσκεψης να γίνονται από εδώ και στο εξής δημόσια (εκτός αυτών των συνεδριάσεων που βάσει του νόμου θα πρέπει να είναι «κλειστές»).

(Πηγή: ΑΠΕ) news247

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.

2 thoughts on “LIVE EIKONA: Στις επιτροπές της Βουλής το κείμενο του 3ου μνημονίου. Το απόγευμα η συνεδρίαση της Ολομέλειας”

  1. Αγαπητή μου Βάλια, Καλησπέρα!!! Με χαρά σε ενημερώνω για την Πρόσκληση της Ένωσης Εικαστικών «Ίρις», για την Έκθεση Ζωγραφικής των Μελών της, όπου συμμετέχω κι εγώ με δύο έργα μου.  Τα εγκαίνια της Έκθεσης είναι απόψε, 13 Αυγούστου, ώρα 8:00 μμ, στο Χυτήριο (προέκταση Μηχανουργείου), στο λιμάνι Λαυρίου.  Η Έκθεση θα διαρκέσει δέκα ημέρες και η παρουσία σου θα είναι σημαντική! Πολλούς χαιρετισμούς με αγάπη, Έφη           Take care!!!!

    1. Σε υπερευχαριστώ! Σήμερα είναι και η συναυλία στην Εκκλησία Γκαρικά και θα ακολουθήσω τον σύζυγο. Δεν του χαλάω χατήρι..Πόσες ημέρες θα διαρκέσει?? Καλή επιτυχία

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.