Ολονυχτία διαβουλεύσεων για την επίτευξη συμφωνίας – Εν αναμονή ανακοινώσεων

Συνολικά 17 ώρες συνεδρίαζε η Σύνοδος Κορυφής της Ευρωζώνης, η οποία άρχισε το απόγευμα της Κυριακής και ολοκληρώθηκε το πρωί της Δευτέρας με συμφωνία.

«Δώσαμε μια σκληρή μάχη, έξι μήνες τώρα και μέχρι τέλους παλέψαμε προκειμένου να διεκδικήσουμε ότι καλύτερο, μια συμφωνία που θα δώσει τη δυνατότητα να σταθεί η χώρα στα πόδια της και ο ελληνικός λαός να μπορέσει να συνεχίσει να αγωνίζεται», τόνισε ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, μετά τη λήξη των εργασιών. Από την πλευρά της η Άνγκελα Μέρκελ είπε ότι η εμπιστοσύνη μπορεί να αποκατασταθεί αποκλείοντας θέμα Grexit. Ο Γάλλος πρόεδρος,Φρανσουά Ολάντ στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε είπε «Αποτράπηκε ένα Grexit. Η Ελλάδα είναι κομμάτι του πολιτισμού μας και του τρόπου ζωής μας».

Το απόγευμα της Δευτέρας συνεδριάζει εκ νέου το Eurogroup όπου και θα συζητηθεί το ζήτημα βραχυπρόθεσμης χρηματοδότησης της Ελλάδας. Όπως διευκρίνισε ο επικεφαλής του Εurogroup, Γέρουν Ντάισελμπλουμ, οι εκταμιεύσεις θα γίνουν μόνο μετά την ψήφιση των προαπαιτούμενων ενεργειών, αλλά και του τριετούς προγράμματος από τη Βουλή των Ελλήνων, ενώ ψηφοφορίες θα γίνουν και σε αλλά εθνικά κοινοβούλια. Αφού ολοκληρωθούν οι ανωτέρω διαδικασίες θα συγκληθεί περί το τέλος της τρέχουσας εβδομάδας εκ νέου με τηλεδιάσκεψη το Eurogroup. HuffPost Greece Δημοσιεύθηκε: 11/07/2015

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.