ΜΟΥΣΙΚΗ ΒΡΑΔΙΑ αφιερωμένη στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΞΕΝΟ ΡΟΚ, από τη ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ!

-FINAL
 
ΚΥΡΙΑΚΗ, 17-5-2015, 8.30μμ, στον πολυχώρο του ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ, στο Λαγονήσι.
 
ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΜΕ & ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ το ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ του ΔΙΚΤΥΟΥ!

ΕΙΣΟΔΟΣ: 6€/άτομο (ζωντανή μουσική, 2 ποτήρια κρασί ή 1 κουτί μπύρα ανά άτομο και διάφορα σνακ).

 
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΚΡΑΤΗΣΗ ΘΕΣΗΣ στο 6946-268384
 
Από τη Μουσική Αρμονία Σαρωνικού (την εθελοντική ομάδα μουσικής του Δικτύου), συμμετέχουν οι:
 
-Αποστόλογλου Βασίλης (κιθάρα)
-Κατραμάδου Δήμητρα (τραγούδι)
-Κλεισιώτης Νίκος (κιθάρα, τραγούδι)
-Πλιάκου Μαρία (τραγούδι)
-Πούπαλου Χριστίνα (πιάνο, τραγούδι)
 
Πληροφορίες: 6946-268384, saronikosnet-info@yahoo.gr

ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ, ΣΕ ΜΙΑ ΒΡΑΔΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ!!!

ΔΙΚΤΥΟ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ
                                       www.saronikosnet.gr   www.facebook.com/saronikosnet.gr    Λ.Καλυβίων-Λαγονησίου 165, Λαγονήσι.
Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.