Κάλαντα στην Κερατέα στο Παλαιό Δημαρχείο

Κάλαντα στην Κερατέα στο Παλαιό Δημαρχείο

Για την Χορωδία της Δημοτικής Ενότητας Κερατέας και τα neaonline

Βάλια Μιχαήλ

https://neaonlinedotcom1.wordpress.comOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Την Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014 Αντιπροσωπία της Χορωδίας της Δημοτικής Ενότητας Κερατέας επισκεύθηκε τον Δήμαρχο Λαυρεωτικής κο Δημήτρη Λουκά για τα Κάλαντα των Χριστουγέννων. Το Παλαιό Δημαρχειακό Μέγαρο της Κερατέας γέμισε από Χριστουγεννιάτικες μελωδίες παρουσία του Δημάρχου και του Προέδρου του Ν.Π.Δ.Δ.“Θορικός” κου Αντωνίου Ισίδωρου Μακρυωνίτη.

Ο Δήμαρχος και ο Πρόεδρος του Ν.Π.Δ.Δ.ευχήθηκαν στον Πρόεδρο της Χορωδίας κο Βασίλη Στουραίτη, σε όλους τους Χορωδούς ξεχωριστά και στον Μαέστρο και Καλλιτεχνικό Διευθυντή της Χορωδίας κο Αναστάσιο Λαζάρου, Χρόνια Πολλά,Υγεία σε όλους και τις οικογένειές τους

και ένα ακόμη δημιουργικό έτος.

Έδωσε την υπόσχεση του ότι θα ευρίσκεται πάντοτε πλάι στην προσπάθεια τους για να παρουσιάσουν ακόμη ποιo αναβαθμισμένες συναυλίες και εκδηλώσεις και ευχήθηκε να έχουν πάντοτε επιτυχίες, στο έργο τους που αναβαθμίζει πολιτιστικά την περιοχή της Λαυρεωτικής.

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.