Εγκαινιάστηκε το Κ.Ε.Π. Υγείας του Δήμου Λαυρεωτικής (ρεπορτάζ).

Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ

20141219_202535

Πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του Κέντρου Πρόληψης Υγείας (ΚΕ.Π.Υ.) Λαυρεωτικής, το απόγευμα της Παρασκευής στο Τεχνολογικό Πολιτιστικό Πάρκο Λαυρίου με την συμμετοχή του Δήμου Λαυρεωτικής και του Διαδημοτικού Δικτύου Υγειών Πόλεων Προαγωγής Υγείας (ΕΔΔΥΠΠΥ).

Παρόντες ο Δήμαρχος Λαυρεωτικής κος Δημήτρης Λουκάς, ο Πρόεδρος του (ΕΔΔΥΠΠΥ) και Δήμαρχος Αμαρουσίου κος Γεώργιος Πατούλης, ο γιατρός και διευθυντής του Δικτύου κος Σωτήρης Παπασπυρόπουλος,o Επιστημονικός Υπεύθυνος των ΚΕΠ Υγείας κ. Γιώργος Κορμάς, ο Διοικητικός Υπεύθυνος των ΚΕΠ Υγείας κ. Παναγιώτης Μουρούτσος, ο βουλευτής κος Βασίλης Οικονόμου, η Πρόεδρος του Ν.Π.Δ.Δ. «ΚΕΦΑΛΟΣ» κα Δήμητρα Πάλλη, οι Αντιδήμαρχοι Λαυρεωτικής κ.κ. Αδάμης Ιωάννης, Αντωνίου Αναστάσιος, οι εντεταλμένοι σύμβουλοι κ.κ. Ευαγγελία Βελετάκου, Δημήτρης Δράκος, Μαθιουδάκης Μιχαήλ, οι τοπικοί σύμβουλοι Αλίκη Σπύρου και Κυριακή Χολέβα, και αρκετοί γιατροί που επέδειξαν ενδιαφέρον για το νέο εγχείρημα στον Δήμο Λαυρεωτικής.
20141219_202856

O Δήμαρχος Λαυρεωτικής κος Δημήτρης Λουκάς στον σύντομο χαιρετισμό του δήλωσε την σημασία της ίδρυσης του Κέντρου Πρόληψης Υγείας (ΚΕ.Π.Υ.) Λαυρεωτικής, σε αυτή την περίοδο κρίσης…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 309 επιπλέον λέξεις

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.