Δήμος Λαυρεωτικής : Δελτίο Τύπου για την Λαϊκή Συνέλευση στην Κερατέα.

Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ

20141210_185525

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Mε εντυπωσιακή συμμετοχή συνδημοτών μας πραγματοποιήθηκε η Λαική Συνέλευση στην Κερατέα, την οποία οργάνωσε η Δημοτική Αρχή. Ο Δήμαρχος Δημήτρης Λουκάς στην εισήγησή του ενημέρωσε τους συμπολίτες μας, για τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες  των πρώτων εκατό ( 100 ) ημερών της διοίκησης.

Στο επίκεντρο των ενημέρωσης από την πλευρά του Δημήτρη Λουκά τέθηκε η επιτυχής προσπάθεια της διοίκησης για την υλοποίηση ενός πάγιου αιτήματος των δημοτών, που αφορά στην κατασκευή του 12θέσιου Γυμνασίου , του 12θέσιου Δημοτικού και του διθέσιου  Ολοήμερου Νηπιαγωγείου  στην Κερατέα .

Παράλληλα το θέμα  που κυριάρχησε τόσο από την πλευρά της διοίκησης, όσο και από την πλευρά του δημοτών ήταν η υπογράμμιση της κάθετης αντίθεσης τους στη δημιουργία ΧΥΤΑ ή ΧΥΤΥ ή οποιασδήποτε μορφής εργοστασίου σε ολόκληρη τη Λαυρεωτική, που προέβλεπε ο περιφερειακός σχεδιασμός του κ. Σγουρού και η εναρμόνισή μας με τον Ν. 4042/12, που προβλέπει την αλλαγή του πλαισίου διαχείρισης των…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 157 επιπλέον λέξεις

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.