Πρόσκληση σε αφιέρωμα στον Γιάννη Κωνσταντινίδη στην Παιανία απο το Ελληνικό Κέντρο Τέχνης και Πολιτισμού

Πρόσκληση

Σας  προσκαλούμε την Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014 ,ώρα 7.00 μ.μ. στην αίθουσα της Συνιδιοκτησίας Παιανίας στη συναυλία –αφιέρωμα στον Γιάννη  Κωνσταντινίδη.

Θα παρουσιαστούν επιλογές τραγουδιών από τα « 20 τραγούδια του Ελληνικού Λαού». Οι συνθέσεις του βασίστηκαν στο δημοτικό τραγούδι αλλά εναρμονίστηκαν και μεταγράφηκαν για πιάνο και φωνή σύμφωνα με την δυτική μουσική..

Συμμετέχουν

Μιράντα Γεωργάκη φωνή

Πόπη Μαλαπάνη πιάνο

Σοφία Λαμπροπούλου κανονάκι

                                               παρουσιάζει η Βάσω Κιούση              

Διοργάνωση Ελληνικό Κέντρο Τέχνης και Πολιτισμού

Με την υποστήριξη της Συνιδιοκτησίας Παιανίας

Είσοδος 5 Ε

Τα έσοδα θα διατεθούν για το Κοινωνικό Φαρμακείο

Προπώληση:

Συνιδιοκτησία-Επιμορφωτικός Παιανίας-Ελληνικό Κέντρο Τέχνης και Πολιτισμού

Τηλ. επικοινωνίας 2106020026- 6974380541

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.