Δωρεάν προγράμματα γενικής εκπαίδευσης ενηλίκων στον Δήμο Λαυρεωτικής

Ο Δήμος Λαυρεωτικής, σε συνεργασία με το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης του Δήμου Σαρωνικού, ενημερώνει πως από τον
τρέχοντα μήνα θα προσφέρει δωρεάν προγράμματα γενικής εκπαίδευσης ενηλίκων.
Το εν λόγω έργο εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση του Υπουργείου Παιδείας
και Θρησκευμάτων, με τίτλο Πράξεων «Κέντρα Διά Βίου Μάθησης – Προγράμματα Τοπικής Εμβέλειας» ΑΠ7 και «Κέντρα
Διά Βίου Μάθησης – Προγράμματα Τοπικής Εμβέλειας» ΑΠ8 και συγχρηματοδοτείται από το Ε.Κ.Τ. (Ευρωπαϊκό Κοινωνι-
κό Ταμείο) και το Ελληνικό Δημόσιο.
Κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί να επιλέξει μέχρι 2 από τα παρακάτω πεδία με σειρά προτίμησης. Οι αιτήσεις θα δίνονται
και θα συμπληρώνονται από την Τρίτη 14 έως την Παρασκευή 24 Οκτωβρίου στο Δημαρχείο Λαυρεωτικής (α΄όροφος,
κυρίες Μ. Μαρμάνη 2292320164, Ε. Βουρλάκου 2292320139 και Κ. Ξέστερνου τηλ. 2292320165, ώρες γραφείου). Ο ενδια-
φερόμενος θα πρέπει να προσκομίσει φωτοαντίγραφο της αστυνομικής του ταυτότητας ή διαβατηρίου. Θα τηρηθεί αυ-
στηρά η σειρά προτεραιότητας. Τα προγράμματα θα υλοποιούνται σε απογευματινό ωράριο, σε αίθουσες του 2ου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου της Νεάπολης Λαυρίου (Λεωφόρος Σουνίου).

ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΩΡΕΣ
Διδασκαλία Ποντιακής Διαλέκτου 150
Βασικά Αγγλικά Α1 (αρχάριοι) 50
Βασικά Αγγλικά Α2 (προχωρημένοι) 50
Βασικά Γαλλικά Α1 (αρχάριοι) 50
Βασικά Γαλλικά Α2 (προχωρημένοι) 50
ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΩΡΕΣ
Βασικά Γερμανικά Α1 (αρχάριοι) 50
Βασικά Γερμανικά Α2 (προχωρημένοι) 50
Βασικά Ιταλικά Α1 (αρχάριοι) 50
Πληροφορική 50

Ο ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ           Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ
ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΡΑΚΟΣ                                                                                     ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΟΥΚΑΣ

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.