Παράδοση- παραλαβή στο Ν.Π.Δ.Δ. «ΘΟΡΙΚΟΣ» του Δήμου Λαυρεωτικής.

Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ

Μακρυωνίτης ΑντώνιοςΤην Παρασκευή 3/10/2014 το πρωί στα γραφεία του Ν.Π.Δ.Δ «Θορικός» του Δήμου μας έγινε η παράδοση της διοίκησης του Νομικού Προσώπου από τον απελθόντα Πρόεδρο Μανώλη Μπίστα σε εμένα παρόντος του Αντιπροέδρου Σταμάτη Παπαθανασίου κατόπιν της αποφάσεως 128/2014 του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Λαυρεωτικής.

Θα ήθελα καταρχήν να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο Λαυρεωτικής Δημήτρη Λουκά αλλά και όλα τα μέλη της παράταξής μου για την τιμή που μου έκαναν να με επιλέξουν και να με υποδείξουν σαν Πρόεδρο του Ν.Π.Δ.Δ.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους Δημοτικούς Συμβούλους για την τιμή που μου έκαναν να με εμπιστευθούν ψηφίζοντας με ομόφωνα, θεωρώ υποχρέωσή μου να αναφέρω εδώ και την ειδική παρατήρηση της Μείζονος Αντιπολίτευσης του Δημοτικού Συμβουλίου διαβεβαιώνοντας τόσο την Μείζονα Αντιπολίτευση όσο και όλους τους Δημότες ότι την έχω και θα την έχω πάντα στο μυαλό μου.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον απελθόντα Πρόεδρο Μανώλη Μπίστα για όλα όσα έκανε…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 103 επιπλέον λέξεις

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.