Η νέα Δημοτική Αρχή της Λαυρεωτικής αναλαμβάνει μετά την Ορκωμοσία την Κυριακή 31/8/2014 στο Λαύριο

Ρεπορτάζ Βάλια Μιχαήλ
πρώτη καταχώριση NEAONLINE
https://neaonlinedotcom1.wordpress.com

Σε μία κατάμεστη από κόσμο αίθουσα του ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟΥ Ε.Π.Α.Λ.ΛΑΥΡΙΟΥ στις 31/8/2014 έγινε η Ορκωμοσία του Νέου Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Λαυρεωτικής στην Νοτιοανατολική Αττική.
Την τελετή ευλόγησε ο Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαος.
Ο νέος Δήμαρχος Λαυρεωτικής κος Δημήτριος Λουκάς κάλεσε τους Δημότες σε ενότητα, να είναι όλοι κοντά στην Δημοτική Αρχή και να συνεισφέρουν με το ενδιαφέρον τους προβάλλοντας όλα όσα τους απασχολούν στην νέα Δημοτική αρχή για να μπορέσουν να επιλύσουν μαζί όλα τα προβλήματα που υπάρχουν.
Ζήτησε την στήριξη όλων των παρατάξεων της αντιπολίτευσης για μία ομαδική προσπάθεια επίλυσης όλων όσων τους απασχολούν στην καθημερινή ζωή των δημοτών σε μία δύσκολη οικονομική περίοδο που διανύουμε.
Την τελετή Ορκωμοσίας τίμησαν με την παρουσία τους μέλη από την Περιφέρεια Αττικής, Δημοτικοί Σύμβουλοι όλων των παρατάξεων,Τοπικοί Άρχοντες,Δημοσιογράφοι και Διαχειριστές Ιστοσελίδων Τοπικών Νέων,και Δημότες που ευχήθηκαν τα καλύτερα και καλή δύναμη στον Δήμαρχο και τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου.
Από εδώ και στο εξής όλοι μαζί αναλαμβάνουν να λύσουν δύσκολα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Δήμος όπως ανεργία, οικονομικά προβλήματα,εξέλιξη λιμανιού στο Λαύριο,τα χιλιοσχολιασμένα σκουπίδια,τον ερχομό του τρένου της ανάπτυξης που ακόμη έρχεται, αλλά πάνω από όλα τα προβλήματα των δημοτών της περιοχής της Κερατέας και του Λαυρίου συμπεριλαμβανομένων και των πολιτικών προσφύγων που στεγάζονται στο Λαύριο.

Δείτε το βίντεο από Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.