Πρόσκληση στη Δημόσια Ορκωμοσία της Νέας Δημοτικής Αρχής Δήμου Λαυρεωτικής

Ο Δήμαρχος Λαυρεωτικής, Δημήτριος Λουκάς, μετά την επικύρωση της εκλογής και την ανακήρυξη του επιτυχόντος και των επιλαχόντων συνδυασμών, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 873/2014 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, σας προσκαλεί στην ορκωμοσία της νέας δημοτικής αρχής, για την περίοδο 01/09/2014 έως 31/08/2019, στο αμφιθέατρο του σχολικού συγκροτήματος Ε.Π.Α.Λ. Λαυρίου, στις 31 Αυγούστου 2014, ημέρα Κυριακή και ώρα 20:00, ώστε σε δημόσια συνεδρίαση, να διεξαχθεί η προβλεπόμενη από το άρθρο 52 του Ν. 3852/2010 ορκωμοσία.

Στην δημόσια συνεδρίαση θα παραστεί ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαος, ο οποίος και θα τελέσει την θρησκευτική ορκωμοσία.

Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.