ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ Πρόγραμμα επιδοτούμενων διαδικτυακών μαθημάτων σε μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου για την σχολική χρονιά 2014-2015.

12/08/2014

Η Φιλανθρωπική Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ» σε συνεργασία με
γνωστό διαδικτυακό φροντιστήριο ξεκινούν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά
πρόγραμμα επιδοτούμενων διαδικτυακών μαθημάτων σε μαθητές
Γυμνασίου-Λυκείου για την σχολική χρονιά 2014-2015.

Μετά την περσινή επιτυχία του προγράμματος και την αυξημένη ζήτηση από
μαθητές σε όλη την Ελλάδα, η Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ»
επιδοτεί το 50% του κόστους όλων των μαθημάτων για τα οποία θα
δημιουργηθούν τμήματα. Η επιδότηση αφορά μαθητές οικογενειών με
οικονομικές δυσχέρειες σε όλη την Ελλάδα και όλους τους μαθητές που
διαμένουν σε παραμεθόριες περιοχές.

Τα μαθήματα αφορούν μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου σε όλα τα μαθήματα του
σχολείου και πραγματοποιούνται μέσω της εύχρηστης, ειδικής πλατφόρμας
διαδικτυακής διδασκαλίας του φροντιστηρίου. Η παράδοση των μαθημάτων
γίνεται από έμπειρους καθηγητές.

Το πρόγραμμα ισχύει για εγγραφές έως τις 31 Αυγούστου 2014 και α. Από
εκεί και πέρα οι αιτήσεις θα εξετάζονται κατά περίπτωση, για όλες τις
κατηγορίες.
Για ερωτήσεις σχετικά με την διαθεσιμότητα θέσεων στα τμήματα του
Κοινωνικού Φροντιστηρίου και περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ΜΚΟ
«ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ» και την δράση μας επικοινωνήστε μαζί μας στο 6981072600
(10.00πμ-16.00μμ)
info@oloimazi.org

Επισκεφτείτε την σελίδα μας ενημερωθείτε για τις δράσεις μας και γίνετε
μέλη: http://www.oloimazi.org

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.