Οι μεγάλες ανατροπές στον συγκοινωνιακό χάρτη της Αττικής από Σεπτέμβριο.

Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ

Σταθμοί Μετεπιβίβασης

Μεγάλες αλλαγές στις συγκοινωνίες της Αττικής θα δουν από τον Σεπτέμβριο οι κάτοικοι του Λεκανοπεδίου με το μετρό και τις γραμμές των λεωφορείων να παίζουν το βασικότερο ρόλο στις μετακινήσεις. Πολλές γραμμές των ΕΘΕΛ θα μειωθούν και θα μετατραπούν σε τροφοδοτικές του Μετρό. Παράλληλα θα αυξηθεί η συχνότητα των διελεύσεων στα σημεία που η επιβατική είναι μεγάλη.

Οι βασικές αλλαγές που επεξεργάζονται στον ΟΑΣΑ

• Μείωση του μήκους της διαδρομής λεωφορειακών γραμμών ώστε να μετατραπούν σε τροφοδοτικές του Μετρό

• Ενίσχυση λεωφορειακών γραμμών σε περιοχές που δεν εξυπηρετεί το Μετρό

• Αλλαγή στις συχνότητες διέλευσης των λεωφορείων σε περιοχές που η επιβατική κίνηση είναι αυξημένη και μείωση όπου δεν είναι μεγάλη.

Τι θα αλλάξει στις τιμές των εισιτηρίων

Στην επιστροφή του επιβατικού κοινού στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αναμένεται να συμβάλει η μείωση της τιμής του εισιτηρίου από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Ο ΟΑΣΑ εκτιμά ότι μέχρι το τέλος της χρονιάς οι…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 1.256 επιπλέον λέξεις

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.