ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΑΚΡΟΑΣΗ ΧΟΡΩΔΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΕΡΑΤΕΑΣ

https://neaonlinedotcom1.wordpress.com

xorodia 2013 valia (4)

ΔΗΜΟΣ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ
ΧΟΡΩΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ
ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΕΡΑΤΕΑΣ
Κάτοχος Ρεκόρ Γκίνες 2014
Λεωφόρος Αθηνών-Σουνίου 66
Κερατέα Τ.Κ 19001
Τηλέφωνο/Φάξ 22990 66340

Μετά την επιτυχία της κατάκτησης του ρεκόρ του βιβλίου Γκίνες 2014, από την Χορωδία μας,
σας προσκαλούμε να συμμετέχετε και εσείς στην νέα σεζόν 2014-2015 στις ακροάσεις για τους υποψήφιους, που θα πραγματοποιηθούν μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του μήνα Σεπτέμβρη.
Ο ακριβής χρόνος και τόπος για την ακρόαση του κάθε υποψήφιου θα ανακοινωθεί κατόπιν επικοινωνίας σε κάθε έναν ξεχωριστά.

Πληροφορίες
Τηλέφωνο Δημοτικής Χορωδίας 22990 66340 (Πρόεδρο κ. Βασίλη Στουραίτη)
ή στο τηλέφωνο του κου Αναστάσιου Λαζάρου 6936107560 Καλλιτεχνικού Διευθυντή και Μαέστρου της Χορωδίας

email tasoslazarou@gmail.com (Αναστάσιος Λαζάρου)
b6977173947@hotmail.gr (Δημοτική Χορωδία)

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.