Νέα μελέτη δείχνει ότι η ντομάτα προστατεύει την καρδιά

Τα οφέλη της μεσογειακής διατροφής σχετικά με την καρδιά έχουν τεκμηριωθεί σε πολλές μελέτες. Μια νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Plus One έρχεται να αναδείξει ένα μηχανισμό μέσω του οποίου ένα συγκεκριμένο συστατικό της μεσογειακής διατροφής παρέχει προστασία έναντι της καρδιακής προσβολής και του εγκεφαλικού επεισοδίου.

Στην παρούσα μελέτη οι ερευνητές αναφέρονται στην ντομάτα και υποστηρίζουν ότι εκχύλισμα της μπορεί να προσφέρει οφέλη στην υγεία μέσω της βελτίωσης της λειτουργίας των αιμοφόρων αγγείων. Αυτό σχετίζεται με την περιεκτικότητά της σε ένα αντιοξειδωτικό συστατικό, το λυκοπένιο.

Στην έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 36 ασθενείς με καρδιαγγειακή νόσο και 36 υγιείς, φάνηκε ότι οι ασθενείς που έπαιρναν λυκοπένιο συμπληρωματικά από εκχύλισμα ντομάτας έδειξαν βελτίωση των δεικτών αγγειακής λειτουργίας τους.

newsbeast.gr

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.