ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ 2014: 15 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΟΡΤΗ

19 Ιουνίου 2014 … 21 Ιουνίου 2014 | Αθήνα Κεντρικές Περιοχές >

Για 15η χρονιά, το δίκτυο της Ευρωπαϊκής Γιορτής της Μουσικής είναι συνεπές στο ραντεβού του με τους καλλιτέχνες, τους διοργανωτές και τους πολίτες της πόλης μας.

Μια Γιορτή που φέρνει τους ανθρώπους κοντά, μοιράζοντας απλόχερα, και πάντα δωρεάν, εικόνες και ήχους για κάθε γούστο.

Η Ευρωπαϊκή Γιορτή της Μουσικής προσφέρει τη μοναδική δυνατότητα σε χιλιάδες πολίτες, να απολαύσουν πολιτισμό, επιλέγοντας μεταξύ δεκάδων εκπροσώπων όλων των ειδών μουσικής. Παράλληλα δίνει μια σπάνια ευκαιρία σε εκατοντάδες καλλιτέχνες να παρουσιάσουν τη δουλειά τους σε ένα ευρύ κοινό. Κάθε χρόνο, στις 21 Ιουνίου (εορτασμός του θερινού ηλιοστάσιου) είναι βέβαιο πως θα τους συναντήσετε σε κάποια από τις δεκάδες σκηνές που στήνονται σε όλη την Αθήνα. Η μουσική άλλωστε γεννιέται και μεγαλώνει στους δρόμους. Εσείς δεν έχετε παρά να την απολαύσετε!

Ευρωπαϊκή Γιορτή της Μουσικής 2014: 19 – 21 Ιουνίου.
Για το 3ήμερο της ΕΓΜ στην Αθήνα διατίθεται δωρεάν μέσω Apple app store και Google play για iPhone/iPad και Android το application EMD Athens 2014 που μέσω χάρτη, θα καθοδηγεί τους επισκέπτες στα σημεία εκδηλώσεων της ΕΓΜ και θα παρέχει πληροφορίες για τα μουσικά σχήματα που εμφανίζονται.
Που και πότε
Αθήνα Κεντρικές Περιοχές >

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014, ώρες: Δεν έχουν ανακοινωθεί ώρες.
Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014, ώρες: Δεν έχουν ανακοινωθεί ώρες.
Σάββατο 21 Ιουνίου 2014, ώρες: Δεν έχουν ανακοινωθεί ώρες.
Εισιτήρια
Είσοδος ελεύθερη

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.