Η Σύνθεση του νέου Δημοτικού Συμβουλίου στην Λαυρεωτική 2014

ΟΙ ΕΚΛΕΓΕΝΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ 2014-2019

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ
ΛΟΥΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ

ΑΔΑΜΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ – ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ – ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΟΥ ΕΥΘΥΜΙΟΥ – ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ
ΓΚΙΚΑΡΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ – ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΙΑΤΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΟΣ – ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ
ΙΑΤΡΟΥ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΤΟΥΑΘΑΝΑΣΙΟΥ – ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ
ΚΟΥΛΟΥΒΡΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ – ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΛΙΝΑΡΔΟΥ ΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ – ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΛΕΒΑΝΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ – ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ
ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ – ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΣΤΟΥΡΑΪΤΗΣ ΗΛΙΑΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ – ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΠΡΙΦΤΗ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ – ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ
ΣΙΝΗ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ – ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΣΤΑΜΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ – ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ (ΣΟΝΙΑ) ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ – ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΜΠΟΥΚΟΥΒΑΛΑΣ ΛΑΜΠΡΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΦΑΝΗ – ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ – ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΒΕΛΕΤΑΚΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ – ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΔΡΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΟΥ ΗΛΙΑ – ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΕΛ ΑΓΙΟΥΜΠ ΑΤΑΛΛΑ ΤΟΥ ΝΤΑΜΕΝ – ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ
ΚΑΤΣΟΥΝΑΚΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ – ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ
ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ – ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΠΑΜΦΙΛΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ – ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ – ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ
ΣΥΡΙΓΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ – ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΤΣΙΚΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ – ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.