Διακήρυξη υποψηφιότητας του Δήμαρχου Λαυρεωτικής Κωνσταντίνου Λεβαντή

Συμπολίτισσες και Συμπολίτες, Στον Άγιο Κωνσταντίνο, στην Κερατέα και το Λαύριο,
Το Νοέμβριο του 2010, μας τιμήσατε με την εμπιστοσύνη σας και μας αναθέσατε την διοίκηση του νέου Δήμου Λαυρεωτικής.

levantis22Αναλάβαμε τα καθήκοντά μας την 1η Ιανουαρίου 2011, στα μπλόκα, σε εμπόλεμη κατάσταση.
Στην πιο δύσκολη περίοδο στην πρόσφατη ιστορία της χώρας μας. Την εποχή του “μνημονίου” και του “Καλλικράτη”.
Υπερβάλαμε εαυτούς για να ανταποκριθούμε στα καθήκοντά μας.
Οι οικονομικές και θεσμικές δυσκολίες δεν μας επέτρεψαν να κάνουμε όλα όσα θέλαμε.
Καταφέραμε όμως πολλά.

• Θωρακίσαμε τα οικονομικά του δήμου, εξασφαλίζοντας πλεονάσματα και εξοφλώντας τις υποχρεώσεις του παρελθόντος.
• Οργανώσαμε τις υπηρεσίες του νέου οργανισμού.
• Εξασφαλίσαμε χρηματοδοτήσεις για δεκάδες έργα υποδομής.
• Διατηρήσαμε και βελτιώσαμε τις κοινωνικές δομές.
• Δώσαμε προτεραιότητα στη συντήρηση των σχολείων και την κάλυψη των καθημερινών αναγκών τους.
• Συνεχίσαμε και επεκτείναμε τις πολιτιστικές και αθλητικές δραστηριότητες.
• Αξιοποιήσαμε τα προγράμματα στήριξης ανέργων.
• Ενισχύσαμε εκατοντάδες συμπολίτες μας.
• Τηρήσαμε τις δεσμεύσεις μας για σταθερά δημοτικά τέλη και μειώσεις για ορισμένες κατηγορίες.
• Ανοίξαμε τις πόρτες των γραφείων μας και του δημοτικού συμβουλίου στους φορείς και τους πολίτες.
• Λειτουργήσαμε με διαφάνεια και πάντοτε στα πλαίσια της νομιμότητας.

Δημότες της Λαυρεωτικής,
Από το 2011 μέχρι σήμερα, θέσαμε τα θεμέλια του νέου ενιαίου Δήμου Λαυρεωτικής.
Η επόμενη πενταετία είναι καθοριστική για το μέλλον του τόπου μας.
Με αίσθημα ευθύνης απέναντί σας, ανακοινώνουμε τη συμμετοχή της δημοτικής παράταξης “Νέα Εποχή-Καμάριζα, Κερατέα, Λαύριο” και την υποψηφιότητά μου για Δήμαρχος Λαυρεωτικής στις δημοτικές εκλογές της 18ης Μαΐου 2014.

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.