Βραδυά Ποίησης στην ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ ΚΕΡΑΤΕΑΣ

Η «ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ» και οι εκδόσεις ΜΕΤΡΟΝΟΜΟΣ σας προσκαλούν την Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014 ώρα 20:00 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Συνδέσμου (Λ.Αθηνών-Σουνίου 55, Κεντρική πλατεία Κερατέας) για την παρουσίαση του βιβλίου «Τάσος Λειβαδίτης- Τραγουδάω όπως τραγουδάει το ποτάμι. Μελοποιημένοι στίχοι», εκδόσεις Μετρονόμος.
Στην εκδήλωση θα μιλήσουν για το βιβλίο αλλά και για τον Τάσο Λειβαδίτη οι: Γιάννης Βάγιας (φίλος του Τάσου Λειβαδίτη), Σπύρος Αραβανής (φιλόλογος-δημοσιογράφος) και Σοφία Μαλτέζου (δημοσιογράφος-συγγραφέας).

Στα πλαίσια του αφιερώματος θα προβληθεί το ντοκιμαντέρ «Τάσος Λειβαδίτης, η αγωνία της ύπαρξης» του σκηνοθέτη Σταύρου Στρατηγάκου.

Τη βραδιά θα κλείσει ο Νίκος Ανδρουλάκης με τραγούδια σε στίχους Τάσου Λειβαδίτη.

Η είσοδος είναι ελεύθερη

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.