Γοριλάκι γεννήθηκε με καισαρική τομή ειδική για ανθρώπους

Γιάννης Δεβετζόγλου
TA NEA.GR

Με καισαρική τομή που εφαρμόζεται σε ανθρώπους και όχι σε ζώα γεννήθηκε ένα γοριλάκι πρόσφατα στις ΗΠΑ, καθώς η 18χρονη μητέρα Ιμάνι εμφάνισε ιδιαίτερες επιπλοκές. Μάλιστα, οι γιατροί του ζωολογικού κήπου κάλεσαν γυναικολόγο, προκειμένου να τους βοηθήσει με την επέμβαση.

Τα γεννητούρια έγιναν στον ζωολογικό κήπο του Σαν Ντιέγκο στην Καλιφόρνια. Οι δυσκολίες όμως για το γοριλάκι δεν τελείωσαν εκεί, καθώς λόγω των επιπλοκών του τοκετού, το γοριλάκι γεννήθηκε με ρήξη τραχείας, για την οποία υποβλήθηκε την Παρασκευή σε επέμβαση αποκατάστασης.

Σύμφωνα με το ιατρικό ανακοινωθέν που εξεδόθη σήμερα Δευτέρα, οι πνεύμονές του έχουν φουσκώσει και φέρονται να λειτουργούν φυσιολογικά. Το γοριλάκι που δεν του έχουν δώσει όνομα ακόμη, ζυγίζει 2 κιλά, φυσιολογικό βάρος για την ηλικία και το είδος και οι γιατροί είναι βέβαιοι ότι θα ζήσει.

Οι κτηνίατροι επισημαίνουν ότι η απόφαση να προχωρήσουν σε καισαρική αποδείχθηκε σωστή.«Πιστεύουμε ότι η υγεία του εμβρύου θα διέτρεχε κίνδυνο εάν καθυστερούσαμε την επέμβαση λίγο ακόμη», σχολίασε η διευθύντρια της κτηνιατρικής υπηρεσίας του Ζωολογικού Κήπου Ναντίν Λαμπέρσκι.

Διαχειριστής neaonline
Μακάρι να γίνει και στην Ελλάδα όχι μόνο στους φίλους μας τα ζώα αλλά και στις ανασφάλιστες μητέρες. Να τύχουν τουλάχιστον της ιατρικής φροντίδας που έτυχε το γοριλάκι.

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.