Ανακοίνωση για τη καυσοξύλευση – υλοτομία στην περιοχή της Λαυρεωτικής

Βάσει της αστυνομικής διάταξης (ΑΔΑ: ΒΙΕΛΟΡ1Κ-ΘΨ6) αναρτητέα στο διαδίκτυο με αριθμ. πρωτ. 10725/557/27.2.2014 του Δασαρχείου Λαυρίου με θέμα «Δασική Αστυνομική Διάταξη Υλοτομιών & Ρυθμιστική Διάταξη Καυσοξύλευσης», οι ενδιαφερόμενοι κάτοικοι της περιοχής θα πρέπει να καταθέσουν την παρακάτω αίτηση με τα συνημμένα δικαιολογητικά έως τις 31.3.2014 στο Δασαρχείο Λαυρίου ή στο Δήμο Λαυρεωτικής (από όπου οι αιτήσεις θα μεταφερθούν στο Δασαρχείο) προκειμένου να συμμετάσχουν στην υλοτόμηση καυσόξυλων για κάλυψη οικογενειακών αναγκών.

Ο Αντιδήμαρχος Λαυρεωτικής

Σταύρος Ρόζης

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.