Μέγαρο Μουσικής Αθηνών > Εκδήλωση

Γιώργος Νταλάρας
Η ποίηση στη μουσική
του Μίκη Θεοδωράκη

18,19 ΜΑΡΤΙΟΥ 2014/20:30

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

Στο πλαίσιο του κύκλου ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ

– Έργα του Μίκη Θεοδωράκη πάνω σε ποίηση Γιώργου Σεφέρη, Γιάννη Ρίτσου,
Μανόλη Αναγνωστάκη, Τάσου Λειβαδίτη

Γιώργος Νταλάρας, Ελεονώρα Ζουγανέλη, Μίλτος Πασχαλίδης

Γιώργος Παπαχριστούδης πιάνο
Νίκος Ζέρβας πλήκτρα
Θανάσης Σοφράς μπάσο
Χρήστος Ζέρβας κιθάρα
Ανδρέας Κατσιγιάννης σαντούρι
Ντάσσο Κούρτι ακορντεόν
Μαρίνος Τρανουδάκης κρουστά
Πέτρος Κούρτης τύμπανα

Σολίστ:
Μανώλης Καραντίνης, Γιώργος Μάτσικας μπουζούκι

Τρίο Εγχόρδων:
Λευκή Κολοβού βιολοντσέλο
Μπρουνίλντα Ευγενία Μάλο βιολί
Πωλίνα Κουμή βιόλα

Νεανική Χορωδία Λεόντειου Λυκείου Νέας Σμύρνης
Διδασκαλία χορωδίας: Κατερίνα Βασιλικού

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.