Το καλύτερο ανέκδοτο το φύλαγα για καληνύχτα! Αφιερωμένες στα έξυπνα παιδιά!και τις άπιστες μανάδες…

Mια γυναίκα κατά τη διάρκεια που ο άντρας της λείπει στη δουλεια φέρνει  τον
εραστή της σπίτι.

Ο εννιάχρονος γιος της γυρνάει σπίτι πιο νωρίς τους βλέπει και κρύβεται στη ντουλάπα για να παρακολουθεί!!

Εντελώς ξαφνικά όμως γυρνάει σπίτι κ ο πατέρας του παιδιού. Τότε η  γυναίκα κρύβει γρήγορα τον εραστή της στη ντουλάπα μην ξέροντας ότι είναι ήδη   εκεί  το παιδί της!!!

Tο μικρο αγόρι λέει: ‘Σκοτεινά εδώ.’
Ο άντρας λέει: ‘Ναι είναι.’
Αγόρι: ‘Εχω μια μπάλα του μπέιζμπολ!’
Αντρας: ‘Μπράβο’
Αγόρι: ‘Θες να την αγοράσεις ?’
Αντρας: ‘Οχι ευχαριστώ
Αγορι: ‘Εντάξει! Αλλά ο μπαμπάς μου είναι εκεί έξω!!’
Αντρας: ‘OK, λεγε πόσα??’
Αγόρι: ‘250$’

Σε λίγες βδομάδες συμβαίνει ακριβώς το ίδιο πράγμα και έτσι το αγόρι και ο  εραστή βρίσκονται ξανά στην ντουλάπα!

Αγόρι: ‘Σκοτεινά εδώ.’
Αντρας: ‘Ναι είναι.’
Αγόρι: ‘Εχω ένα ρόπαλο του μπέιζμπολ!!’
Ο άντρας θυμάται την προηγούμενη φορά οπότε ρωτάει το αγόρι, ‘ Λεγε  πόσα?’
Αγόρι: ‘750$’
Αντρας: ‘Το παίρνω’

Μερικές μέρες αργότερα, ο πατέρας λέει στο μικρο του γιο, ‘Πάρε το ρόπαλο
σου κ τη μπάλα του μπέιζμπολ κ πάμε στο πάρκο να παίξουμε σαν πατέρας με  γιο! ‘

Ετσι το αγόρι λέει ‘Δεν μπορώ τα πούλησα κ τα δυο’
‘Πόσο?’, τον ρωτά ανυποψίαστος ο πατέρας του.
Αγόρι: ‘1000$’

 ‘Ειναι απαίσιο που συμπεριφέρεσαι κατ αυτόν τον τρόπο στους φίλους σου,
ντρέπομαι που είμαι πατέρας σου, πάμε γρήγορα στην εκκλησία να
εξομολογηθείς, λέει ο πατέρας κ τον τραβάει προς την εκκλησία.

Φθάνοντας, ο πατέρας του μικρού παιδιού τον βάζει να καθήσει κ κλείνει πίσω  του την πόρτα του εξομολογητηρίου.

Tο αγόρι λέει: «Σκοτεινά εδώ»
Και ο παπάς απαντά: «Μην ξαναρχίζεις, πόσα θες?!!!»

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.