ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ-ΚΡΑΤΟΣ!

Το ποίημα του Χαλίλ που έζησε πολλά χρόνια πριν αλλά και το Ελληνικό του Ισοκράτη τα λέει όλα.Από ότι φαίνεται τα προβλήματα επαναλαμβάνονται από πολλά χρόνια πριν!
Β.ΜΙΧΑΗΛ

Του Λιβανέζου ποιητή Χαλίλ Γκιμπραν (1883-1931)

Το έθνος να λυπάστε

Αν φορεί ένδυμα που δεν ύφανε,

Αν τρώει ψωμί , αλλά όχι από τη σοδειά του,

Αν πίνει κρασί , αλλά όχι από το πατητήρι του.

Το έθνος να λυπάστε που δεν υψώνει τη φωνή

παρά μόνο στην πομπή της κηδείας,

που δεν συμφιλιώνεται παρά μόνο στα ερείπιά του

που δεν επαναστατεί παρά μονάχα σαν βρεθεί

ο λαιμός του ανάμεσα στο σπαθί και στην πέτρα.

Το έθνος να λυπάστε που έχει αλεπού για πολιτικό,

απατεώνα για φιλόσοφο και απομιμήσεις είναι η τέχνη του.

Το έθνος να λυπάστε που έχει σοφούς από χρόνια βουβαμένους.

Και ένα Ελληνικό

Ισοκράτης 436-338 πχ

Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ,

ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΕΧΡΑΣΘΗ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ,

ΔΙΟΤΙ ΕΜΑΘΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΗΝ

ΑΥΘΑΔΕΙΑ ΩΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ,

ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ,

ΤΗΝ ΑΝΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΩΣ ΙΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ

ΤΗΝ ΑΝΑΡΧΙΑ ΩΣ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ.

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.