Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών δια του Προέδρου του Δ.Σ. του ΕΤΟΣ της καθηγητή Θεόδωρου Φορτσάκη και του διευθυντή της αρχιμουσικού Βασίλη Χριστόπουλου, υπογραμμίζει τη στήριξη της Ορχήστρας αλλά και των ιδίων προσωπικά, στο Μέγαρο.

Παράλληλα με τις ευχές για αίσια έκβαση του ζητήματος του Μεγάρου υπογραμμίζεται ότι ‘οιαδήποτε λύση δεν μπορεί να αγνοεί την άρρηκτη σχέση της Κρατικής Ορχήστρας με το Μέγαρο’ και διατυπώνεται η ευχή, οι δεσμοί ανάμεσα στους δύο φορείς ‘να ενισχυθούν ακόμα περισσότερο, σύμφωνα με όσα έχουν ήδη συζητηθεί, προς όφελος και των δύο πλευρών σε βάθος χρόνου’.

Ο Πρόεδρος του Μεγάρου Μουσικής Ιωάννης Μάνος απάντησε επίσης με επιστολή, εκφράζοντας τις ευχαριστίες του για τη στήριξη της Κρατικής Ορχήστρας και αναφέρθηκε στις σχέσεις των δύο Οργανισμών υπογραμμίζοντας ότι ‘έχουν ωριμάσει οι συνθήκες για τη ανάπτυξη μιας θεσμοποιημένης συνεργασίας προς όφελος τόσο της Κρατικής όσο και του Μεγάρου’.

Με την ανταλλαγή των επιστολών αυτών, είναι σαφές ότι οι σχέσεις του Μεγάρου Μουσικής με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, είναι άρρηκτες, ενώ η κοινή τους πορεία και η επίλυση εκκρεμών ζητημάτων, θα συνεχιστεί.

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.