Τσικνοπέμπτη με ντέρμπι

Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός συγκρούονται (21.45) στο ΟΑΚΑ, αυτή τη φορά για το Top 16 της Ευρωλίγκας

Λίγες ώρες πριν από το τζάμπολ (Τσικνοπέμπτη 20/2, 21.45, ΔΤ, Novasports 3) του σπουδαιότερου μπασκετικού ντέρμπι της Ευρώπης μεταξύ Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού στο ΟΑΚΑ, οι περισσότεροι υποψιάζονται ότι η τέταρτη εφετινή «αιώνια» αναμέτρηση, για την 7η αγωνιστική του Top 16 της Ευρωλίγκας, θα είναι διαφορετική από τις προηγούμενες που διεξήχθησαν για το πρωτάθλημα και το Κύπελλο Ελλάδος με απολογισμό 2-1 υπέρ του Τριφυλλιού.

Και αυτό διότι εκτιμούν πως το ελληνικό «clasico», το οποίο σε ένταση, πάθος, πάσης φύσεως προεόρτια και μεθεόρτια (οπαδικές ακρότητες, διοικητικές αντιπαραθέσεις, πρωτοσέλιδα εφημερίδων κ.τ.λ.) υπερτερεί έναντι του ισπανικού ντέρμπι Μπαρτσελόνα – Ρεάλ Μαδρίτης, θα διεξαχθεί υπό… πολιτισμένες συνθήκες, παρουσία του «μπαμπούλα» της Ευρωλίγκας και ευρωπαίων διαιτητών (Ρίζικ – Ουκρανία, Ιερεθουέλο – Ισπανία, Ρότσα – Πορτογαλία).

Δημοσιεύτηκε στο HELIOS PLUS στις 19 Φεβρουαρίου 2014

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.