Ρύθμιση για νοσοκομειακή κάλυψη σε ανασφάλιστους προωθεί η κυβέρνηση

Την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και την νοσοκομειακή κάλυψη ανασφάλιστων και ασφαλισμένων που οφείλουν στα ασφαλιστικά ταμεία, αλλά αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας, προωθεί, σύμφωνα με πληροφορίες, η κυβέρνηση.

Η νέα ρύθμιση θα θεσμοθετηθεί με Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργείων Εργασίας, Υγείας, Εσωτερικών και Οικονομικών.

Η ρύθμιση καλύπτει συνολικά 22 κατηγορίες δικαιούχων με εισοδηματικά κριτήρια.

Το εισοδηματικό όριο καθορίζεται στις 6.000 ευρώ ετησίως, με προσαύξηση 50% για άτομα με ειδικές ανάγκες, 20% για κάθε προστατευόμενο μέλος της οικογένειας του δικαιούχου και 30% για προστατευόμενα μέλη μονογονεϊκών οικογενειών.

Προβλέπονται, επίσης, διαφοροποιήσεις στα εισοδηματικά κριτήρια για όσους αντιμετωπίζουν χρόνιες παθήσεις, εγκυμονούσες και περιστατικά που χρήζουν νοσοκομειακής περίθαλψης.

Για τους ελεύθερους επαγγελματίες που οφείλουν εισφορές προς τον ασφαλιστικό φορέα τους, η κάλυψη θα ισχύει, είτε βρίσκεται σε αδράνεια η επιχείρηση, είτε λειτουργεί, και οι ίδιοι αντιμετωπίζουν σοβαρές παθήσεις ή έχουν ανάγκη νοσοκομειακής περίθαλψης.

to vima.gr

Συντάκτης: valiαmixael

Είμαι η Βάλια Μιχαήλ Έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση, την δημοσιογραφία και την συγγραφή βιβλίων. Έχω γράψει πάρα πολλά άρθρα για τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και τον πολιτισμό, την υγεία, την παιδεία, την οικολογία κ.λ.π., σε εφημερίδες που έχω συνεργαστεί. Τα τελευταία χρόνια εκφράζομαι μέσα από την ηλεκτρονική μου ιστοσελίδα neaonline (http://neaonlinedotcom1.wordpress) μία σελίδα επίκαιρης και ενδιαφέρουσας ύλης. Στην νέα μου ιστοσελίδα https://valimixael.wordpress.com BOOK THERAPY αναρτώ θέματα για βιβλιόφιλους όπως νέες εκδόσεις, εκδηλώσεις για βιβλία, συμβουλές για νέους συγγραφείς, αλλά και τα νέα μου βιβλία. Εάν έχετε facebook ή twitter ή google θα δείτε τις αναρτήσεις μου εύκολα στις σελίδες αυτές αφού πρώτα συνδεθείτε. Μπορείτε να μου στείλετε email στο valiamixael@gmail.com.